Contact Stichting Torna

Regiobank

www.tornacultura.nl

Torna | Cultura

Op zondag 12 maart jl. heeft Torna | Cultura het seizoen 2016-2017 met een bijzonder Café afgesloten. De Programmaraad presenteerde dit seizoen een viertal genoeglijke en interessante middagen. Vele bezoekers hebben ervan genoten!

Nu staat de zomer voor de deur. Een periode die in het teken staat van het genieten van de natuur, het buitenleven, het mooie weer en een welverdiende zomervakantie.

Achter de schermen zit de Programmaraad van Torna | Cultura echter niet stil. Er wordt al het nodige voorwerk verricht voor een nieuw seizoen, zoals het vaststellen van de data waarop de Torna | Cultura - cafés zullen plaatsvinden.
De Cafés in het seizoen 2017-2018 zijn gepland op

zondag    8 oktober 2017
zondag    26 november 2017
zondag    14 januari 2018
zondag    4 maart 2018

Telkens om 14.30 uur in café-restaurant Aod Thoear, Steegputstraat 2-4, Thorn.

Voor de start van een nieuw seizoen is een stevige financiële basis een voorwaarde. We kunnen immers niet investeren vanuit een lege beurs. Daartoe start in de loop van de zomermaanden een sponsor- en crowdfundingsactie. Aan de organisatie en uitvoering ervan wordt op dit moment gewerkt.

Ook uw steun als begunstiger is welkom.

Geeft u nu al op:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. U ontvangt dan automatisch de digitale nieuwsbrief. Bij ondersteuning met een bedrag van € 25,00 ontvangt u als dank-je-wel één passe-partout die het persoonlijke recht geeft de serie Cafés in 2017-2018 gratis te bezoeken.

U kunt uw geldelijke steun overmaken op ons rekeningnummer:

NL50 RBRB 0827 7420 37

De Programmaraad van Torna | Cultura wenst u een fijne vakantieperiode toe en hoopt u in goede gezondheid te mogen verwelkomen in het cultureel Café op zondag 8 oktober a.s.
We brengen u tijdig op de hoogte van het programma van die middag.